Klantenservice - contact opnemen

Heb je een vraag over een product of bestelling? Hieronder staan onze processen omschreven en lees je hoe je het best contact met ons kunt opnemen. 


Contact opnemen per e-mail:

Wij zijn bij Floramix uitsluitend bereikbaar via e-mail. Stuur je vraag, mits deze hieronder niet beantwoord is naar contact@florum.shop. Wij reageren doorgaans binnen 24 uur op werkdagen tussen 8:30 - 17:00 uur. Bij extreme drukte, in vakantieperiodes en bij hoge uitzondering kan het zijn dat de mail wat later wordt beantwoord. 


Contact opnemen per telefoon:

Bij Floramix hebben we geen vaste telefonist(e). Wij willen de kosten voor onze producten graag zo laag mogelijk houden en hebben er daarom voor gekozen om geen volledige bezetting op kantoor te hebben. Stuur daarom altijd je vraag naar contact@florum.shop. Mocht het noodzakelijk zijn om daarna telefonisch contact te hebben zullen wij dit uiteraard niet nalaten.

Retourbeleid

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen doorgaans circa 6,95 euro per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@florum.shop. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U kunt een e-mail sturen naar contact@florum.shop onder vermelding van het factuurnummer en de reden van retour.

Ons adres voor retouren is:


Florum BV
Celciusstraat 9
6716 BZ  Ede

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms kan de levering van uw bestelling iets langer duren (meestal 1-3 werkdagen). Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Indien er verzendkosten van toepassing zijn zal dit op afrekenpagina worden vermeld.

Levering verloopt via de pakket bezorgen van DPD. Over het algemeen zal de aflevering binnen 1-3 werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@florum.shop. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.